آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
سرخط خبرها

وزیر امور خارجه: آمریکا مایل است شریک جرم رژیم فروپاشیده اسرائیل باشد

  • کد خبر: ۱۹۳۰۵۶
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
وزیر امور خارجه: آمریکا مایل است شریک جرم رژیم فروپاشیده اسرائیل باشد
وزیر امور خارجه کشورمان درباره حمایت تمام قد آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: کاخ‌سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسراییل را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.

به گزارش شهرآرانیوز حسین امیرعبداللهیان، درباره سیاست آمریکا در حمایت بی قید و شرط از جنایات رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: بیش از ۱۲۰ کشور خواستار توقف جنگ شدند. میلیون‌ها نفر در شهر‌های مختلف جهان از جمله واشنگتن در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت جنگی در خیابان‌ها هستند. اما کاخ‌سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسراییل را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.

امیرعبداللهیان همچنین روز گذشته در واکنش به پوشیدن جلیقه ضد گلوله توسط آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در بغداد گفت: این واقعیت نقش آمریکا است.

وی افزود: البته متاسفانه در سه روز گذشته از طرفی آمریکایی‌ها پیام دادند که به دنبال اتش بس هستیم، اقداماتی را انجام دادند، اما در عمل فقط از کشتار جمعی و نسل کشی در غزه حمایت کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ما امیدواریم که آمریکا هر چه زودتر سیاست خودش را تغییر دهد و از طرف اشغالگر حمایت نکند.

علاوه بر این ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز روز گذشته در نشست خبری خود با ابراز اینکه "سکوت مدعیان غربی را ما رصد می‌کنیم و مایه تأسف است که کسانی هستند سال‌ها درباره تهدید‌های موهوم واکنش نشان می‌دهند"، افزود: تهدید رژیم برای به‌کارگیری سلاح هسته‌ای چند وجه مهم دارد؛ اولاً نشانه اوج ذلت رژیم در مقابل ملت فلسطین است. ثانیاً این رژیم هیچ حد و مرزی را قائل نیست و برای حقوق بین‌المللی ذره‌ای ارزش قائل نیست، این تهدید نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری یک تهدید واقعی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

کنعانی افزود: اگر آمریکا به دنبال حل بحران است، باید رفتار عملی خودش را آغاز کند. آمریکا مانع استفاده از ظرفیت شورای امنیت برای پایان دادن جنایات رژیم شده است. آمریکا باید تکلیف خودش را روشن کند. آمریکا از منظر ملت‌ها یک طرف مسئول است و باید به افکار عمومی پاسخ دهد. ما دیدگا‌های خودمان را به طور رسانه‌ای بار‌ها اعلام کردیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->